Zoek je een blogger, copywriter of tekstschrijver?

Wacht dan niet lang en maak kennis 

Artikelen over de gezonde voeding, levensstijl, koken, beauty, mode, wonen en vakantie schrijf ik al te graag. Creatief en vlot schrijven zonder taal- en stijlfouten vind ik heel belangrijk.

Tekstschrijven: een vak apart

Schrijven leer je op school en dat kan toch iedereen. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. De meeste mensen weten wel wat ze bedoelen. Toch is de boodschap op een begrijpelijke manier overbrengen een vak apart. Want veel lezers van tegenwoordig zijn ongeduldig en egocentrisch, ze lezen alleen wat ze echt aanspreekt. Hoe zorg je ervoor dat de inhoud van je pagina jouw lezer boeit?
Stijl Copywriting verplaatst zich in de lezer en schrijft wat de lezer interesseert.

Jouw website: je visitekaartje

Een mooie website verdient heldere en wervende teksten. Maak je websitebezoeker gemakkelijk door begrijpelijk en kernachtig te schrijven. Een goede webpagina nodigt hem uit om het verder te lezen. Hij blijft op je website zolang hij de informatie interessant vindt. Je lezer hoeft niet verder te zoeken en wie weet vindt hij jouw aanbod interessant.

Je hebt een super mooie website, alleen de teksten kunnen een opfrisbeurt gebruiken. Stijl Copywriting maakt het verschil

Copywriting: een inspirerend specialisme

Commerciële tekst op zo’n manier schrijven dat je websitebezoeker jouw product heel graag wil, dat is copywriting. Een copywriter inspireert, overtuigt, verleidt en zet de lezer aan tot actie. Hij verdiept zich in zijn doelgroep, kijkt wat de consument interessant vindt en houdt zijn aandacht vast. Door zich te onderscheiden van zijn concurrenten, maakt hij zijn aanbod aantrekkelijk.

Wil je jouw klant enthousiasmeren met je tekst? Neem contact op met Stijl Copywriting

Helder en pakkend

“Wees zuiver en helder; want jij bent het raam waardoor je naar de wereld kijkt.” George Bernard Shaw
Jij begrijpt wat je schrijft, snapt je klant jouw boodschap ook in één keer. Of het een online of papieren mededeling is, maakt niet uit. Super snel wil je klant weten waarom die specifieke e-mail of brief voor hem bedoeld is. Wat voor voordeel heeft hij eraan?

Het lezen gebeurt tegenwoordig veel op de smartphone, tablet of computer wat 25 procent vermoeiender is dan lezen op papier. Dagelijks worden wij overladen door allerlei informatie die we niet snel kunnen verwerken. We hebben daarom behoefte aan de informatie die begrijpelijk en to-the-point is.

Volgens het onderzoek naar online leesgedrag heeft de gemiddelde lezer geen tijd om je website uitgebreid te lezen. De haastige lezer van tegenwoordig gaat je website scannen en zoekt naar de oplossing voor zijn probleem. Een heldere en pakkende tekst verandert je lezer in een klant.
Stijl copywriting helpt je met het opstellen van pakkende teksten, die jouw lezer aanzetten tot actie.

In jouw stijl

“Stijl is een zeer eenvoudige manier om ingewikkelde dingen te zeggen”. Jean Cocteau
Een goed geformuleerde, correcte, korte en krachtige boodschap is wat je klant nodig heeft. Je aankondiging met professionele uitstraling is uitnodigend voor je doelgroep. Daarnaast is de tekst met een goede opmaak heel aantrekkelijk. Een passende stijl kan je boodschap nog boeiender maken.

De tone of voice is afhankelijk van jouw missie, visie, identiteit en je kernwaarden. Daarnaast is het ook van belang dat deze bij je doelgroep goed past. Jouw bedrijf is je visitekaartje, laat het uitstralen door de teksten in je persoonlijke stijl.

Heb je zelf een tekst geschreven maar door je drukke agenda geen tijd hebt om het te corrigeren of op te maken? Vraag het aan Stijl Copywriting