Helder en pakkend

“Wees zuiver en helder; want jij bent het raam waardoor je naar de wereld kijkt.”  George Bernard Shaw

Jij begrijpt wat je schrijft, snapt je klant jouw boodschap ook in één keer. Of het een online of papieren mededeling is, maakt niet uit. Super snel wil je klant weten waarom die specifieke e-mail of brief voor hem bedoeld is. Wat voor voordeel heeft hij eraan?

Het lezen gebeurt tegenwoordig veel op de smartphone, tablet of computer wat 25 procent vermoeiender is dan lezen op papier. Dagelijks worden wij overladen door allerlei informatie die we niet snel kunnen verwerken. We hebben daarom behoefte aan de informatie die begrijpelijk en to-the-point is.

Volgens het onderzoek naar online leesgedrag heeft de gemiddelde lezer geen tijd om je website uitgebreid te lezen. De haastige lezer van tegenwoordig gaat je website scannen en zoekt naar de oplossing voor zijn probleem. Een heldere en pakkende tekst verandert je lezer in een klant.

Stijl Copywriting helpt je met het opstellen van pakkende teksten, die jouw lezer aanzetten tot actie. 

Meer weten?